Sortiment

Obchodní podmínky

Obecné ustanovení
1.Provozovatelem internetového obchodu www.zvak.cz je společnost ŽVAK, spol. s r.o., se sídlem v Horní Těrlicko 280, PSČ 735 42, provozovnou v Horní Suché, Černá cesta 957, 735 35, IČ 45195552.

2.Kupujícím může být jak konečný spotřebitel, tak osoba či firma, která nakupuje zboží za účelem svého podnikání s těmito výrobky.

3.Zasláním objednávky na zboží z nabídky udávané na www.zvak.cz ze strany kupujícího a následné potvrzení přijetí objednávky ze strany prodávajícího se považuje za uzavření kupní smlouvy. Kupující zasláním své objednávky také stvrzuje, že souhlasí s veškerými podmínkami prodeje na www.zvak.cz.

4.Veškeré smluvní vztahy se řídí zákonem č. 40/1964 Sb.občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, popř. zákonem č. 513/1991 Sb. Obchodního zákoníku, vše v platném znění.


Odstoupení od kupní smlouvy
1. Odstoupení ze strany kupujícího:
Do doby expedice lze bezplatně objednávku stornovat pokud neobsahuje položky označené jako objednávkové (označené: *), a zároveň je potřeba co nejdříve o tomto (telefonicky či e-mailem) prodávajícího informovat.

Taktéž dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku má kupující právo do 14 dnů od přijetí zboží na vrácení zboží, a to bez udání důvodů. Toto zboží musí být ale neporušené, v originálním obalu a s originálními doklady, jinak si prodávající vyhrazuje právo na snížení vrácené ceny.
Zákazník odešle v takovémto případě zboží na adresu prodávajícího, a to jako standardní balík (včetně svého bankovního spojení), nikoliv jako dobírku. V případě dobírky si vyhrazujeme právo odmítnout přijetí zásilky.

Adresa:
ŽVAK, spol. s r.o.
Černá cesta 957
735 35 Horní Suchá

Do 30 dnů od obdržení vrácené zásilky budou poukázány peníze zpět kupujícímu. Tímto se rozumí cena zboží, nikoliv cena za balné a dopravné.

2. Odstoupení ze strany prodávajícího
Odstoupení ze strany prodávajícího: Prodávající si vyhrazuje právo na odstoupení od kupní smlouvy v případě, kdy výrobce či dovozce není schopen dodat požadované zboží, anebo došlo k výraznému cenovému navýšení. Stejnou možnost odstoupení od smlouvy si prodávající vyhrazuje pro případ, že minimální hodnota objednaného zboží je menší než
100Kč nebo objednávka obsahuje u některé z položek, které se nerozbalují, množství menší než je celé balení. O těchto skutečnostech bude kupující neprodleně informován za účelem nalezení alternativního řešení.




Zboží
1.Zboží, které je ihned skladem je standardně expedováno do 48 hodin.
2.V případě, že kupující požaduje zboží, které skladem momentálně není nebo je pouze na objednávku (na e-shopu označeno *) se expediční lhůta může prodloužit na 5-14 dnů. O tomto je kupující neprodleně informován a dotázán, zda akceptuje toto prodloužení expediční lhůty případně bude nabídnuto jiné alternativní řešení.
3.Zboží, které se nerozbaluje má minimální počet nutný k odběru uveden v hranatých závorkách na konci názvu např.[100]. Zboží, které má počet uveden v kulatých závorkách např.(100), uvedený počet pouze doporučuje, ale nelimituje.
4.Obrázky u zboží mohou být v některých případech pouze ilustrativní a nemusí zcela přesně postihovat všechny detaily.
5.Celková hodnota nákupu bude vždy zaokrouhlena na celé Kč. PHE poplatek (u položek, kterých se to týká) je již zahrnut v ceně.
6.V případě, že byste měli zájem o položky, které zde nenajdete, prosím, využijte poznámku v závěru objednávky či uvedených kontaktů. Celková nabídka je totiž širší než pouze zobrazované položky.

Platební podmínky
Zboží je možné platit:
Na dobírku-zde je cena doběrečného zahrnuta do ceny dopravy a hradí se až při přijetí zboží od přepravce.
Formou předplatby - cena se rovná ceně zboží a dopravy (vč. baleného). V případě výběru platby předem, prosím zasílejte platbu na : Bankovní spojení KB - číslo účtu: 0659148791/0100 a to na základě vystavení předfaktury, kde naleznete veškeré potřebné údaje k provedení platby. Vždy, prosím, vyplňujte variabilní symbol. V případě tohoto způsobu platby může dojít k prodloužení časové lhůty pro expedici o dobu převodu finančních prostředků na náš účet. Při expedicích do zahraničí je toto jediný možný způsob platby - NA DOBÍRKU DO ZAHRANIČÍ NEDODÁVÁME.
Osobní odběr - zboží je možné také odebrat osobně, a to na adrese:
ŽVAK, spol. s r.o.
Černá cesta 957
735 35 Horní Suchá
V případě osobního odběru vyčkejte na potvrzení o připravení Vámi objednaného zboží.

Reklamace
Záruka: Na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců v duchu platných předpisů. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení, nevhodné a nezpůsobilé zacházení apod.

Pokud se vyskytnou oprávněné důvody pro uplatnění reklamace na zboží dodaném elektronickým obchodem www.zvak.cz, kupující může uplatnit reklamaci, a to písemně na: zvak@centrum.cz. Toto oznámení musí obsahovat - jméno, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, podrobný popis závady, fotodokumentaci a kopii prodejního dokladu. Poté bude kupující kontaktován prodávajícím a domluven následný postup řešení reklamace. Pokud je závěrem zaslání zboží zpět prodávajícímu, toto jest plně na náklady kupujícího a takovéto zboží musí být zaslané v originálním o balu, kompletní a přiložena kopie prodejního dokladu.
Adresa pro zasílání případných reklamací:
ŽVAK, spol. s r.o.
Černá cesta 957
735 35 Horní Suchá
Zboží k reklamaci prosím nezasílejte na dobírku, v takovémto případě si prodávající vyhrazuje právo na nepřevzetí zásilky.
Reklamace - poškození zboží při přepravě

Na zjevné vnější poškození zásilky je nutné ihned poukázat při přebírání zboží a tento fakt poznamenat do přepravního listu. Tento zápis bude sloužit k následnému vyřizování reklamace. Následně (nejpozději do 48 hodin od obdržení zásilky) pošlete zprávu o vzniklé situaci na zvak@centrum.cz. Zpráva by měla obsahovat - jméno, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, podrobný popis poškození, fotodokumentaci a kopii prodejního dokladu. Následně Vás budeme informovat o průběhu reklamačního řízení.

Pokud je zásilka přebrána kupujícím od přepravce (bez zjevného vnějšího poškození), má kupující 48 hodin na případné uplatnění reklamace v souvislosti s poškozením zboží při přepravě. V takovéto situací, prosím, pošlete zprávu na zvak@centrum.cz. Zpráva by měla obsahovat - jméno, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, podrobný popis poškození, fotodokumentaci a kopii prodejního dokladu. Následně Vás budeme informovat o průběhu reklamačního řízení. Prosím, uchovejte poškozené zboží (včetně přepravního obalu), přepravní služba si jej může vyžádat. V případě, že poškozené zboží či přepravní obal bude ze strany kupujícího zlikvidován, nemusí být reklamace uznána.


Doprava
Dopravu zboží od prodejce k zákazníkovi je zajišťována dopravní společností PPL na účet kupujícího.

Ceny dopravy (včetně balného)
BĚŽNÉ BALÍKOVÉ ZBOŽÍ nenáchylné k poškození přepravou - cena dopravy: 140,- Kč bez DPH za 1 balík včetně poplatku za platbu dobírkou.
-při odběru za 8.000Kč bez DPH v běžném balíkovém zboží je doprava ZDARMA
PALETOVÉ ZÁSILKY, zboží náchylné k poškození přepravou, zboží rozměrné či velmi hmotné - cena dopravy: 450 Kč včetně poplatku za dobírku.

V případě, že kupující zvolí chybně levnější variantu dopravy, avšak svou povahou se bude jednat o zásilku vyžadující dražší (bezpečnější) druh přepravy, na toto bude zákazník ihned upozorněn.

Tyto ceny se týkají dopravy v rámci ČR. Mimo území ČR bude stanovena individuální cena, o které bude zákazník informován po obdržení objednávky.

Prodávající si vyhrazuje právo navýšit ceny dopravy v případech extrémně hmotných či objemných zásilek. O tomto bude zákazník vždy včas informován.


Ochrana osobních údajů

Veškeré osobní údaje o zákazníkovi slouží jen a výhradně pro potřeby internetového obchodu www.zvak.cz a nebudou poskytnuty žádnému jinému subjektu. V případě žádosti zákazníka o výmaz veškerých jeho údajů z této databáze, toto bude bez odkladu provedeno.

 

Evidence tržeb

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.